Cadillac_companyfacts_stage_960X420-df055a2064c12b8cb82508819132257a.jpg

CADILLAC GARANTIJOS

CADILLAC GARANTIJA

Kiekvienas „Cadillac“ modelis buvo gaminamas labai kruopščiai, remiantis aukščiausiais kokybės standartais. Jeigu susidursite su defektais ar būsite nepatenkinti medžiagų kokybe, „Bumper-to-Bumber Limited Warranty“ 3 metų arba 100 000 km ridos garantija gali tai išspręsti. Pasikeitus automobilio šeimininkui, garantija automatiškai perkeliama.

Profesionalūs įgaliotieji „Cadillac“ meistrai pašalins gedimus arba pakeis sugedusias detales originaliomis. Garantijos periodu remonto darbai bus atlikti nemokamai.

 

ANTIKOROZINĖ APSAUGA

Antikorozinė garantija taikoma dėl korozijos atsiradusioms perforacijoms šešerius metus, nepriklausomai nuo automobilio ridos. Perforacija – tai rūdžių pažeista vieta - reali skylė metalo plokštėje. Kosmetinė arba paviršiaus korozija (pavyzdžiui, atsiradusi dėl akmenų įbrėžimų ant dažytų paviršių) garantiniam draudimui nepriklauso. Į garantinio draudimo sąrašą taip pat neįtraukti išmetimo sistemos pažeidimai. Garantija galioja, jeigu laikomasi nurodytų sąlygų.

Automobilio savininkas privalo užtikrinti, kad antikorozinę patikrą atliktų įgaliotieji „Cadillac“ specialistai. Kiekvienas šia garantija paremtas reikalavimas privalo būti pateikiamas su kasmetiniu korozijos apžiūros įrodymu. Įgaliotųjų „Cadillac“ atstovų antikorozinės patikros blankas turi būti išrašomas tuo metu, kai patikra buvo atlikta. „Cadillac“ atstovų aptikti dažų pažeidimai turi būti nedelsiant sutvarkyti sertifikuotų „Cadillac“ meistrų.

 

DAŽŲ GARANTIJA

Garantiniam 3 metų, nepriklausomai nuo ridos, laikotarpiui priklauso ir bet koks dažų defektas, atsiradęs dėl nekokybiškų medžiagų ar meistrų darbo.

24/7 PAGALBA KELYJE

„Cadillac“ kompanija didžiuojasi galėdama trejiems metams pasiūlyti savo 24 valandų pagalbos kelyje „Roadside Assistance“ programą. Daugiau informacijos apie šią programą jums suteiks atstovybių darbuotojai.

KAS NEPRIKLAUSO PAGALBOS KELYJE GARANTIJAI

Gedimai, kurie atsirado avarijos atveju, dėl savininkų aplaidumo ar nesertifikuotų „Cadillac“ meistrų darbo kaltės. Taip pat dėl neteisingai pasirinktų  (ne „Cadillac“ rekomenduotų) degalų naudojimo, gamtos stichijų padarinių, tokių kaip žaibai, potvynis, kruša.

 

PRIEŽIŪRA

Transporto priemonės priežiūros paslaugos yra atskirtos nuo garantinių paslaugų. Automobilio savininko atsakomybė yra savarankiškai organizuoti transporto priemonės apžiūrą pagal „Maintenance Schedule“ tvarkaraštį.

Daugiau informacijos – garantijos knygoje („Warranty book“), „What is Covered“ ir „What is not covered“ skyriuose.

 

CADILLAC PASLAUGOS

Sertifikuoti „Cadillac“ ekspertai

Pasirinkę „Cadillac“ modelį jūs patenkate į naujų standartų pasaulį ir nusipelnėte tokio pat aukščiausio lygio aptarnavimo kokybės bei priežiūros. Kai ateina metas patikrinti transporto priemonės būklę, leiskite tai padaryti sertifikuotam techniniam personalui. Jie rekomenduos ir padės sudaryti reguliarų automobilio patikros tvarkaraštį.
Aš ne robotas